Sára Hanzlíková

Jsem ta, kterou baví, hrát si se slovy...
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 505x

Seznam rubrik

Sára Hanzlíková

Seznamky.

V podivné době to žijeme. Sotva se ráno zrcadla zeptám, zda mi to sluší, zapínám a jsem on-line. Virtuální realita nám vládne, krade duši.

30.1.2015 v 11:34 | Karma: 11,27 | Přečteno: 745x | Diskuse| Poezie a próza

Sára Hanzlíková

Krajina...

Zdám se, jako bych byla krajinou. neprobádanou, panenskou a neznámou. Stojíš ma mém obzoru a přitahuje tě tajemno... Bývala jsem úrodnou krajinou. Krmila nenasytné krky, dávala mléko, konejšila unavené poutníky, co spočinuli na jejich lukách. Poskytla stín, proti sálajícím slunečním paprskům. Hlídala, aby se neutopili v mých řekách a rybnících. V zimě pak hlídala led, zasypávala krajinu sněhem, to aby byly bílé vánoce. Mé dny byly plné dětského smíchu i pláče. Když jsem si za šera vychutnávala to, že vše kolem ztichlo,

29.1.2015 v 20:19 | Karma: 5,82 | Přečteno: 217x | Diskuse| Poezie a próza